انجام خدمات طراحی سایت برای فروشگاه

Wiki Article


طراحی سایت بر اساس اصول سئو چیست؟ تجربه نشان داده است که وب سایت هایی که رتبه بالایی در صفحه نتایج موتورهای جستجو دارند، اغلب از همان ابتدای طراحی سایت زیرساخت لازم برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) محسوب می شوند.

یکی از خدماتی که سئو ارائه می دهد طراحی وب سایت با استفاده از فناوری های جدید با زیرساخت های لازم برای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در نظر گرفتن معیارهای سئو در مراحل اولیه طراحی وب سایت باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های بهینه سازی و صرفه جویی در زمان لازم برای رتبه بندی بالا در صفحه نتایج موتور جستجو می شود.

امروزه طراحی وب با استفاده از فناوری های جدید مانند HTML5، CSS3 و فونت های وب انجام می شود. فناوری‌های جدید، یافتن وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کنند، سرعت بارگذاری بالایی دارند و می‌توانند به راحتی در پلتفرم‌های مختلف بارگذاری شوند.

سئوکار با بهره گیری از کادر مجرب خود در زمینه طراحی سایت با اصول سئو و با بهره گیری از فناوری های نوین این امکان را به وجود آورد که بهترین و جذاب ترین طراحی سایت را برای مشتریان خود در حوزه های مختلف کسب و کار انجام دهد.

طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو مسائل فنی زیادی دارد که یکی از مهم ترین آنها این است که گوگل پیشنهاد می کند طراحی وب سایت به گونه ای باشد که سایت به راحتی بر روی دستگاه های مختلف مانند رایانه شخصی، موبایل بارگذاری شود. گوشی ها و تبلت ها و ظاهری کاربرپسند دارند و از طراحی چندین وب سایت برای هر یک از این دستگاه ها اجتناب می کنند، زیرا اگر چندین وب سایت مختلف برای هر یک از این دستگاه ها داشته باشید، ممکن است هر کدام رتبه بندی و لینک های جداگانه ای داشته باشند. و امتیازات رتبه شما تقسیم می شود و به طور کلی نمی توانید به هدف خود که رتبه بالا در صفحه نتایج موتورهای جستجو است برسید.
به طور کلی می توان گفت که در نظر گرفتن معیارهای بهینه سازی برای موتورهای جستجو در همان ابتدای طراحی وب سایت با استفاده از فناوری های جدید دارای مزایای زیر است:

کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو.
با توجه به زیرساخت های لازم برای معیارهای بهینه سازی موتورهای جستجو در همان ابتدای طراحی سایت، تغییرات در آینده به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
کدهای HTML5 و CSS3 بسیار خوانا هستند.
کدهای HTML5 و CSS3 این قابلیت را دارند که سایت طراحی شده توسط این فناوری ها را به راحتی بر روی دستگاه های مختلف بارگذاری کنند و ظاهر زیبایی داشته باشند.
HTML5 و CSS3 دارای ویژگی هایی هستند که می توانند تصاویر و فیلم ها را با بهترین کیفیت و سرعت نمایش دهند.
فناوری های جدید به شما این امکان را می دهد که کنترل بیشتری بر روی رنگ های وب سایت داشته باشید و در نتیجه بتوانید سایت های زیبایی را طراحی کنید که کاربر پسند باشند.
نکات طلایی برای طراحی سایت بر اساس اصول سئو
طراحی سایت بر اساس اصول سئو و کاربر پسند بسیار مهم است! مهمترین چیز در دنیای شبکه، مخاطب است و هر سایتی که از نظر مخاطب عملکرد بهتری داشته باشد، بهترین سایت وب است.

شاید وقتی طراحی سایتی را بر اساس اصول سئو می شنوید، فقط روی اصول UX/UI تمرکز می کنید. اگرچه UX / UI یکی از مهمترین بخش های کاربردی بودن سایت است، چیزهای دیگری وجود دارد که کمتر می توانید به آنها فکر کنید.

برای یادگیری نکات ساخت و طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو و استفاده آسان و بهبود طراحی وب سایت با ما همراه باشید.

اطمینان از ثبات وب سایت
یکی از آزاردهنده ترین اتفاقاتی که ممکن است برای کاربران بیفتد سرعت وب سایت یا خطاهای دوره ای آن است. مهم نیست که چقدر UX/UI یا طراحی کاربرپسند سایت خود را دارید، مطمئناً هر کاربری که هنگام کار با سایتی با سرعت بسیار پایین یا خطاهای دوره ای مواجه شود بلافاصله سایت را می بندد و به آن باز می گردد. نیامدن!

پس اولین و یکی از مهم ترین نکات برای ساخت و طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو، اطمینان از پایداری وب سایت است.

اولین چیزی که برای افزایش پایداری سایت باید به آن توجه کنید، مناسب بودن یا نبودن سرویس های هاست شما است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را با جستجو و استفاده از آنها برای آزمایش هاست خود پیدا کنید و ببینید آیا کیفیت آنها مناسب است یا خیر.

اگر سرعت هاست خوب نیست، ابتدا با ارائه دهنده هاست خود صحبت کنید تا متوجه شوید. اگر مشکل برطرف نشد، وب سایت فروشگاهی باید هاست خود را تعویض کنید. هنگام انتخاب هاست، هزینه کم هرگز نباید ملاک شما باشد. یک نظرسنجی میزبانی خوب انجام دهید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

اما اگر هاست مشکلی ندارد، مشکل در پوسته، تم یا CMS شماست. ابتدا کمی تحقیق کنید و چند راه حل پیدا کنید. اما به طور کلی این مشکلات در این موارد حتی برای افراد حرفه ای بسیار ریشه دار و دشوار است. بنابراین، اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، بهتر است کار را رها کنید



ایجاد یک وب سایت حرفه ای

Report this wiki page